onsdag 18 juli 2007

0 dumma nycklar

När jag kom hem idag från jobbet så upptäckte jag att inte hade några nycklar. Panik! Jag trodde att jag troligen glömt nycklarna på jobbet. Troligen... typ nästan säkert. Eller så kunde nycklarna ramlat av på spårvagnen... eller på vägen hem eller ja var som helst :)

Så antingen så skulle jag få vänta 2 timmar tills Linnea kom hem eller ringa mina föräldrar så kunde dom komma med extra nyckel. Just ja! Min mobil hade jag glömt hemma så den låg inlåst i lägenheten som jag var ute låst från. Sen kom jag på att mina föräldrar är i dalarna i alla fall. Så det blev att sätta sig på spårvagnen tillbaka till jobbet. Nycklarna satt så klart i skåpet när jag kom dit. Så hem igen då bara typ 1.5 timmar senare än när jag brukar komma hem.

Förresten så är Fall Out Boys nya skiva Infinity on High väldans bra.

Skicka en kommentar 0 kommentarer:

Skicka en kommentar